דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות בגליל המערבי מחכות לכם 

מאת    [ 30/11/2011 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3074 פעמים ]

ראשית, לפני שנפרט על אטרקציות בגליל המערבי, יש צורך להסביר מהו בכלל הגליל המערבי, ומהם גבולותיו. לרוב, נהוג להכיר את הגליל בתור חלוקה לשתי קבוצות - גליל עליון וגליל תחתון. הגליל המערבי, לעומת זאת, משתרע ע"פ הגליל העליון והתחתון גם יחד. גבולו הצפוני הוא ראש הנקרה, וגבולו הדרומי הוא בהר הכרמל. עקב כך, הגליל המערבי כולל בתוכו לא מעט ערים ויישובים: עכו, נהריה, כפר ורדים, בית העמק, יסעור, לוחמי הגטאות, ועוד ישובים וקיבוצים רבים. לפי כמות היישובים בו – אתם יכולים כבר להתחיל להבין כמה אטרקציות בגליל המערבי מחכות לכם.

 

אטרקציות בגליל המערבי על מה מדובר?

בואו ניגש לעניין - אטרקציות בגליל המערבי יש אין פור, אתם צריכים להחליט איזה סוג של אטרקציה מעניינת אתכם. אם אתם נוסעים עם ילדים, ורוצים לתת להם גם גווך חינוכי מסוים במהלך הטיול, תוכלו למצוא הרבה מאד אטרקציות בגליל המערבי שעונות לצורך זה. בית לוחמי הגטאות, אשר נמצא בתוך קיבוץ לוחמי הגטאות, הוא מוזיאון המוקדש להנצחת הגבורה וההתנגדות היהודית בזמן השואה. באתר יש גם מרכז מבקרים מיוחד המיועד לילדים.

למי שרוצה להתמקד בנרטיב של גבורה ציונית, מוזיאון הגבורה בעכו יכול בהחלט להתאים - זהו מוזיאון שמנציח את פעולת המחתרות לפני קום המדינה, וצחוק הגורל הוא, שהוא הוקם על חורבותיו של בית כלא בריטי.

עד כאן ענייני חינוך, שהם אמנם חשובים - אבל תעסוקה בצפון לא חסר אתם מחפשים אטרקציות בגליל המערבי בעיקר כדי לכייף וכדי ליהנות... הגליל המערבי הוא אזור נוח מאד לטיולים, אבל לא מדובר על סתם טיולים. יש מספר חברות בגליל המערבי אשר מארגנות טיולי אופניים באזור. טיולי אופניים יכולים להיות אטרקציה נהדרת לבני כל הגילאים - לא משנה אם אתם חבורה של צעירים בני 20, משפחות עם ילדים, או אנשים מבוגרים - אין מי שלא נהנה מטיול אופניים באוויר הפתוח והצח של הגליל המערבי. במהלך הטיול תוכלו לבקר בשטחים חקלאיים רבים, להסתכל על תמונות נוף עוצרות נשימה ברקע, וכמובן להפעיל קצת את הרגליים. אם אתם חובבים יותר של כלי רכב ממונעים, כמובן שיש גם אפשרות לטיולי ג'יפים בגליל המערבי, עם מדריך שילווה אתכם לכל אורך המסלול.

 

ועוד כמה דברים לסיום

והנה עוד כמה אטרקציות בגליל המערבי לסיום עם טעם של עוד. כמו שאתם יודעים, יש לא מעט אטרקציות בגליל המערבי אשר קשורות לעולם האומנות. ביקור, לדוגמה, במוזיאון הפתוח יכול להיות חוויה של ממש. המוזיאון הפתוח הוא מקום מדהים, משום שבניגוד לכל שאר המוזיאונים שתראו בחיים שלכם - כאן הפסלים לא נמצאים בתוך מבנים, אלא נמצאים בחוץ, זאת בתוספת לתערוכה מיוחדת של מכוניות ישנות. מי שמחפש אטרקציות בגליל המערבי, כדי לסיים את הטיול בכיף, יכול גם להגיע אל החמאם התורכי בעכו, שהוא שריד ושחזור של החמאם העתיק שהיה בעיר.

 

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות טייולים בארץ, תרבות פנאי, אתרים בישראל ...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב